Wednesday 24 September 2008

Swan Lake to PIQF

Some days ago, a letter dumped down in my mailbox. It was a letter I had been waiting for. Inside I could read: "We are pleased to tell you that "Swan Lake" has been selected to be judged in the quilt competition at the Pacific International Quilt Festival and will hang on display during the Festival from October 16-19 2008". So now the "Swan" is going on a long journey from Norway to Santa Clara, California. It is my first judged show, so I'm thrilled!
I am working on a new web page and I will post the link when it is finished.

For noen dager siden dumpet et brev ned i postkassa som jeg hadde ventet . Inni kunne jeg lese: "Vi er glad for å kunne fortelle deg at "Swan Lake" er valgt ut til å bli bedømt i Pacific International Quilt Festival og vil henge utstilt under festivalen fra 16-19 oktober 2008". skal Svanen ut en lang reise fra Norge til California. Det er min første bedømte utstilling, jeg er kjempefornøyd!
Jeg jobber med en hjemmeside og vil poste linken til den når den er ferdig.

3 comments:

  1. Oh Bente - how wonderful! What an honor. Your work just exquisite. I remember you showing the photo in one of the classes we've been in together. Congrats again.
    Jan in Western NC, USA

    ReplyDelete
  2. Thank you, Jan! I'm doing the happy dance here!
    Bente

    ReplyDelete
  3. LOL - when doing the happy dance don't twirl too fast, fall down and hurt yourself. Want you to really enjoy your dance!
    Jan

    ReplyDelete