Monday 6 December 2010

Two more faces


Two more faces are 'finished'. I have to ask you to remember that the fabric for the hair and beard is only a fundament for the threadpainting. It will change A LOT :-)

To ansikter til er "ferdige". Jeg må bare be dere huske på at stoffet til hår og skjegg bare er et grunnlag for "trådmaling". Det vil endre seg MASSE :-)


This is how the group of men looks like now. I'm now working on the group of the three men to the right. They are coming along quite well. I hope to finish them before Christmas, but the Holidays are coming fast now and a lot left to be done.

Slik ser gruppa av menn ut nå. Jeg er godt i gang med gruppa på tre menn til høyre. Jeg håper jeg kan fullføre de før jul, men jula kommer litt for fort (som vanlig) og jeg har fortsatt mye igjen å gjøre. Så vi får se.


Photobucket

2 comments:

  1. Kjempe lekkert Bente.Jeg tar av meg hatten for disse flotte menn su lager :-)

    ReplyDelete
  2. Tusen takk, Lise! Det er utrolig morsomt å se de vokse frem for hver bit jeg setter på også :-)

    ReplyDelete