Monday 11 April 2011

Award

I got this from a very good quilting-friend. She makes a lot of nice things. Take a look at her blog here

Denne har jeg fått av en god quiltevenninne som lager masse fint. Ta en titt på bloggen hennes her.


I'm going to give this to five bloggers that has less than 100 followers and answer five questions:

1. Why did you start to blog:  To make a documentation of what I make and get new quilting friends.
2. Whichs blogs are you following? I'm following a lot of american blogs, but also some Norwegian and elsewhere in Europe.
3. Favorite color? I love colors, but I think my favorite is in the warm part of the color circle, from yellow to red.
4. Favorite movies?: I'm not good at watching movies, I'm a bit restless. But I'm a great fan of Lord of The Rings.
5.What country do you want to visit and why? I wish I go go to the US and meet all my quilkting friends 'over there'. I would be so nice!

See the links at the bottom of this post to see who I have given the award to. Please follow them and take a look at their blogs.

Have a nice quilting day!


Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere, og samtidig skal jeg svare på 5 spørsmål ;) 
1. Hvorfor startet du blogg?  For å dokumentere noe av det jeg lager samt å bli kjent med flere hyggelige damer som deler samme interesse.

2. Hvilke blogger følger du?   Jeg følger mange blogger spesielt fra USA, men også en del fra Norge og andre land.
3. Favorittfarge? Jeg er veldig glad i farger, men favoritten er nok i den varme delen av fargesirkelen, fra gult til rødt.
4. Favorittfilm(er)?  Jeg er ikke så flink til å se på film, blir fort rastløs, men jeg er stor fan av Ringenes herre-triologien.
5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor?    USA. Fordi jeg har mange quiltevenner "over there" som det hadde vært veldig hyggelig å møte.

De 5 bloggene jeg gir denne Awarden til blir:


Solveig

Bente

Marjie

Sølvi

Paula

Ha en god quiltedag!

Photobucket

No comments:

Post a Comment