Wednesday 23 December 2009

Merry Christmas

Article in Quiltemagasinet

There is an article about me and my work in the December issue of the Scandinavian magazine Quiltemagasinet. I see it as a great honour! Unfortunately for the English readers, it's only in Norwegian and Swedish.....


Det er en artikkel om meg og arbeidet mitt i nr. 6/09 av Quiltemagasinet. Jeg føler det som en stor ære at Bente Vold Klausen ønsket å lage en reportasje om meg! Dersom noen ønsker å kjøpe bladet, så finner du alle butikkene som selger det her: www.quiltemagasinet.no/undersider/kommisjon.html I wish you all a
Merry Christmas
and a
Happy New Year!

2 comments:

  1. Det var en kjempe fin reportasje Bente.

    ReplyDelete
  2. Tusen takk, Lise! Jeg ble temmelig overrasket da Bente Vold Klausen tok kontakt og spurte om hun kunne lage en reportasje om meg! Men det er utrolig moro å få en slik anerkjennelse for det jeg gjør :-)
    Bente

    ReplyDelete