Saturday 24 October 2009

More knitting

I'm sorry there is so few quilting pictures from me :-(, but I'm working on a large picture. All the pieces are in place now and tomorrow I will put both the piecture and my sewingmachine in the car. We will spend the next week at Gålå - up in the Norwegian mountains. Absolutely one of my favorite places. Since I'm thinking of try to get the piece acepted for the European Art Quilt Foundation's show next year, I will not be able to show it in my blog. They don't allow that. I hope to make some smaller pieces the next months along with finishing my project.
So here is some knitting I have done lately. It's some clothes for my granddaughters. They look so nice in them!

Jeg beklager at det er så få quiltebilder her for tiden, men jeg jobber med et stort bilde. Alle bitene er nå på plass og i morgen pakker jeg både bildet og symaskinen i bilen. Vi skal tilbringe den neste uken på Gålå, et av mine favorittsteder. Siden jeg tenker på å prøve meg på European Art Quilt Foundation's utstilling neste år, så kan jeg ikke offentliggjøre noen fotografier av det før jeg vet om det blir akseptert. Men - dere kan se det halvferdig i Quiltemagasinet for desember. Jeg har planer om å lage noen mindre bilder samtidig som jeg gjør ferdig dette.
Så her kommer det i stedet litt mer strikking.
Det er et par antrekk til mine barnebarn. De er så søte i de :-)

No comments:

Post a Comment