Sunday 29 May 2011

I'm still here!

I'm sorry I've bee such a bad blogger lately, but life has been so hectic. I've quilted quite a bit of the turbans. The official name on the quilt is Dasshera, named after the festival in Rajastahn, India where the men wear their saffron turbans. No pictures so far. I have also done something else during the winter. Knitting is my favorite activity in front of the TV. At the same time I'm trying to build a new web site.

Jeg beklager at det har blitt lite blogging den siste tiden, men livet har vært veldig hektisk. Jeg er godt i gang med quiltingen av turbanene. Det offisielle navnet på bildet blir Dasshera etter festivalen i Rajastahn, India hvor mennene bruker safranfargede turbaner. Jeg har ingen bilder foreløpig, men jeg har også bedrevet litt annet på kveldstid i løpet av vinteren. Strikking er favorittaktiviteten mens TV'n står på. Samtidig holder jeg på med å bygge opp en ny nettside.



Dette er jakka jeg har strikket av garnet jeg farget i fjor. Spennende mønster og morsomt å strikke.

This is the jacket I have knitted from the hand dyed yarn I made last year. Exciting pattern and fun to knit.




This one I knitted in a week. I needed a summer jacket and wanted some colors in my life :-) Yesterday I was on a trip with Sarpsbor Quiltelag on a trip to Jeløy, Moss. A very nice and inspiring trip!

Denne jakka strikket jeg på en uke. Jeg trengte en sommerjakke og hadde lyst på en skikkelig farge :-)
I går var jeg med Sarpsborg Quiltelag på tur til Jeløya ved Moss. En veldig hyggelig tur med masse ny inspirasjon!

Photobucket

No comments:

Post a Comment